Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum Remember Citadel Strona Główna
»
Plikownia
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
System Shock
----------------
Citadel
Von Braun
Wywiad
Pokój Dowodzenia
Plikownia
Error
English
----------------
System Shock
System Shock 2
Offtopic
----------------
UNN Files
TriOptimum Corporation
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Sheodan
Wysłany: Sob 12:18, 12 Sie 2006
Temat postu: Nowość
System shock 2 HigRes texture beta5 to version SS2
Opis: Ulepsza grafike.
Instalacja: Podmienić pliki w katalogu SS.
Skórka do Winampa
Sheodan
Wysłany: Czw 13:05, 10 Sie 2006
Temat postu: Nowości
SS2 HiTorque's complete Med/Sci changes
Opis: Usprawnienia na poziomie medycznym.
Opis Orginalny:The text below is taken from several posts by HiTorque written on WugglesUnlimited (RIP) at the time he made some very impressive modifications for the MedSci-level that I have gathered in this single Mod. Most notably these are some stunning (transparent) glass pane doors and (the previously leftout) body lockers for the MedSci morgue which add perfectly to this place.
Note that HiTorque made his Mod compatible to Straylight's ADAOB mod. To play with both mods you should install ADAOB first. Zombe's Mod Manager will complain about the mods being incompatible when activating HiTorque's Mod then but this can be safely ignored.
Remember to start a new game to make this mod work.
Please note that the links to digitalnugget.com (Wuggles Unlimited domain) below are dead now.
System Shock Patch
Opis: Patch dodający tryb multiplayer, możliwości wyłączenie spawnu, zmiany w rejestrze...
Sheodan
Wysłany: Śro 11:08, 09 Sie 2006
Temat postu: Nowości
Weapon Pack
Opis: Mod ten podmienia stare bronie na ich nowsze wersje, dodano również nowe odgłosy.
Wepon pack
Instalacja: Rozpakować pliki do katalogu z zainstalowanym SS
Opis Orginalny: As the thread name suggests, this is a weapon replacement pack to improve (or if it doesn't suit your taste, degrade
) your SS2 expereince. Currently the grenade launcher, the shotgun and the fusion cannon are replaced; more weapons or improvements to these will come later, as I gather feedback.
Installing is fairly straightforward - simply unzip into your SS2 folder. Note that you should have made the game mod-friendly beforehand. To uninstall, simply delete/rename the files.
Zombe Mod Menager
Opis: Menager umożliwiający instalacje i deistalacje modów do SS2
Opis Orginalny: What is this SS2MM thing good for?
First of SS2MM means "System Shock 2 Mod Manager".
Features:
* Easy activation/deactivation of mods / fan missions.
* Provides overview of active / exsisting mods.
* Automatic conflict check between mods.
* You can use separate savegamesets for fan missions / mods / original game
* Supports .zip, .rar and .ss2mod files as mods.
The following mods are included in v1.10 of SS2MM:
* NoDegrade - weapons never broke.
* NoRespawn - monster respawn rate reduction.
* Undead - GOD mode (you can't die).
* Berserk color mod v1 - changes the look of all SS2 levels.
* RGB 2 BRG - colors of projectiles and other particle effects changed.
* RGB 2 GBR - colors of projectiles and other particle effects changed.
* New sky - replaces the SS2 sky with a beter resolution one.
* Orange, Green, Black, Purple, Red, White and Yellow laser rapiers.
Difficulty mod
Opis: Mod zmieniający kilka technicznych spraw, poprawiających grywalność.
Opis Orginalny: Backup the file "shock2.gam" in your SS2 install folder. Unzip the archive into your mod-ready installation of SS2.
Or just change the .zip-extension to .ss2mod to use with Zombe's Mod Manager.
This is a game balancing mod to increase the difficulty for the player. (As discussed on TTLG.)
Features:
All monsters 3x Healthpoints.
Weapons: Reduced degrade rate to compensate.
Implants require cyber affinty based on there usefulness.
Armor requires different statistics making it more necessary to upgrade stats.
Most items recycle for more.
Wrench / PSI sword / Laser rapier scaled up a little.
Viral proliferator and Worm Launcher are alot more worth while to wield.
A lot more... play it yourself to find out =)
P.S Przed instalacja któregoś z modów zachecam do ściągnięcia Zombe Mod Menager, uprzyjemni prace, a w niektorych przypadkach jest nawet obowiązkowy
Pozdrawiam
Sheodan
Wysłany: Wto 14:00, 08 Sie 2006
Temat postu: Tapety
Wrzucilem kilka tapet, mozna juz pobierac.
Sheodan
Wysłany: Wto 13:21, 08 Sie 2006
Temat postu: SHTUP Mod
SHTUP
Opis: Mod Shtup ma za zadanie polepszyc jakosc grafiki w System Shocku. Większość tekstur w grze posiadały rozdzielczosci w trybie 64x64 lub 128x128, dzieki SHTUP zmienia sie one na 256x256.
Opis Orginalny: SHTUP is a mod for System Shock 2 which aims to increase the resolution of all the common (and quite a few of the not-so-common) object textures. A secondary objective of the mod is to correct all other graphical glitches, such as typos, continuity errors, texture alignment errors, and so on. All of this is to be done while sticking as closely as possible to the original art style. Simply put, our goal is to make SS2 look like a higher-res version of itself.
Sheodan
Wysłany: Wto 10:45, 08 Sie 2006
Temat postu: Baza Danych
Baza danych ruszyła. Będą w niej umieszczane pliki, mody misje do System Shocka. Zachęcam do odwiedzania i sciągania. W temacie tym bede przed umieszczeniem danego pliku opisywał jego działanie.
Adres :
http://hosted.filefront.com/Sheodan
Pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin